DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

The Journal of Language Learning and Teaching

Cilt: 2 Sayı: 1, 14.07.2016

Yıl: 2012

Makaleler

 

. Promoting Productive Language Skills through the Use of Learner-Generated Surveys

Arif Sarıçoban , Arif Bakla

Sayfa : 34-44
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Developing Chinese students' reflective second language learning skills in higher education

Juliana Chau , Gary Cheng

Sayfa : 15-32
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Tracing the Benefits of Self Annotation in Genre-based Writing

Demet Yaylı

Sayfa : 45-58
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Effects of Recasts and Metalinguistic Corrective Feedback on the Acquisition of Implicit and Explicit L2 Knowledge

Ehsan Rassaei , Ahmad Moinzadeh , Manijeh Youhannaee

Sayfa : 59-75
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Interaction effect of task demands and individual differences on L2 learners' perception of task difficulty and motivation

Mohamed Ridha Ben Maad

Sayfa : 1-14
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 4 Sayı: 1, 14.07.2016
    • Cilt: 5 Sayı: 1, 14.07.2016
    • Cilt: 2 Sayı: 1, 14.07.2016
    • Cilt: 2 Sayı: 2, 14.07.2016
    • Cilt: 4 Sayı: 2, 14.07.2016